HTML

Úszó Elefántok

Túra az indiánok, úszó elefántok és mérges kígyók között néhány oltással és a szárazleprától való félelemmel. Nem fürdöm a Gangeszben! India.

Friss topikok

Linkblog

A luxusraj

2011.02.20. 11:27 mr.

A luxusrajsag az uj rajsag

 

A vidám rajság uncsi lett, és rájöttem, ha valahol királyként lehet élni, az India, így nekiálltam a luxusraj imidzsem felépítésének. Eddig szuperül megy, például találkozhattam személyesen az Indian Coffe House managerével, ... 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...felszálhattam a buszokra a kisebb,...



 

es a nagyobb pályaudvarokon.



 

A falvakban fiú-,...

 

...és leánygyermekeket vásároltam magamnak, akik egyre többen es többen lettek.


 

Vasúton utaztam,...




...és királyi lakomákon vettem részt.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most már biztos vagyok benne: a luxusrajság királya lettem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: busz india gyerekek vonat manager rak lanyok fiuk palyaudvar luxusraj

A bejegyzés trackback címe:

https://uszoelefantok.blog.hu/api/trackback/id/tr932674334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása