HTML

Úszó Elefántok

Túra az indiánok, úszó elefántok és mérges kígyók között néhány oltással és a szárazleprától való félelemmel. Nem fürdöm a Gangeszben! India.

Friss topikok

Linkblog

A szomoru raj

2011.02.15. 06:49 mr.

A szomoru rajsag Indiaban

 

Minden kétséget kizáróan új stílust alapítottam, amire nagyon büszke vagyok: a szomorú raj. A szomorú raj fotók fókuszában a begyulladt szem és a szánalomra éhes tekintet, hátterében pedig valamilyen egzotikus, különleges, de mindenképpen izgalmas környezet.

Ebben a posztban (és remélem, még jó sokáig, amíg a szemecském ilyen jó dundi) csupa-csupa szomorú raj fotóval dolgozom.

UPDATE: Több, mint egy órán át szerkesztettem India legmodernebb kompjúterén életem legjobb írását, amely pillanatok alatt (8 perces mentés) a semmivé lett, úgyhogy most dühből ömlesztem az összes szomorú raj fotót.

 

Fél szemem mindig a rajságon!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: india szomorú szem raj elefántok úszó gyulladt begyulladt

A bejegyzés trackback címe:

https://uszoelefantok.blog.hu/api/trackback/id/tr852662108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása